استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان بوشهری برای بهینه‌سازی مصرف آب

بوشهر_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان استان و با ارائه آموزش‌های مطلوب بدنبال استفاده از این ظرفیت برای بهینه سازی مصرف آب در سطح خانواده ها هستیم.

به گزارش ایرنا،ابوالحسن عالی روز شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار کرد: آب یکی از نعمت‌های ارزشمند و مهم الهی می باشد و همگان در صیانت از آن مسئول هستیم.

وی افزود: کانون پرورش فکری با توجه به فعالیت هایش می تواند در آموزش مدیریت مصرف به خانواده ها، کودکان و نوجوانان به ایفای نقش بپردازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: مربیان کانون و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب می توانند با هم افزایی فرهنگ الگوی مصرف را در میان خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: همکاران ما در این کانون از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود و با اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه فرهنگ صحیح مصرف آب در میان جامعه هدف خود تلاش می کنند.

وی افزود: با توجه به تاثیرپذیری قشر مخاطب کانون که کودکان و نوجوانان است می توان با آموزش های بهینه زمینه مدیریت مصرف در خانواده ها را ایجاد کرد.

در دومین روز از هفته صرفه جویی با عنوان خانواده ،فرهنگ ،مدیریت مصرف تفاهم نامه همکاری میان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به امضا رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha