نماینده مردم فارسان در مجلس: به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی رای مثبت می‌دهم

تهران- ایرنا- نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت:به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی رای مثبت می دهم و امیدوارم که بتواند با برنامه ریزی مشکلات حوزه کشاورزی را حل کند.

قدرت‌ الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد صلاحیت و برنامه های محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: نیکبخت با داشتن سوابق درخشان در حوزه جهاد کشاورزی از تخصص و تعهد برخوردار است و کار خود را از مناطق محروم شروع کرده و مشکلات این مناطق را درک می کند.

نماینده مردم فارسان در مجلس با اعلام اینکه نمایندگان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاکشاورزی حمایت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که وی بتواند مشکلات این حوزه را حل کند.

حمزه شلمزاری همچنین گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی از بخش های مختلف این وزارتخانه و مشکلات کشاورزان آگاه است و انتظار می رود با ارایه برنامه ای مدون، کاستی های این بخش را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha