فضای مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مساعد است

تهران- ایرنا- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: فضای مجلس برای رای اعتماد به نیکبخت مساعد است وی می تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

فدا حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اینکه نیکبخت یکی از انتخاب های مناسب آیت الله رییسی برای تصدی جهاد کشاورزی است، اظهار داشت: وی ظرفیت های خوبی در این حوزه دارد و از ابتدای انقلاب با فعالیت در جهاد سازندگی رده های مختلف این بخش را طی کرده و یک کارشناس خُبره است.

وی تصریح کرد: نیکبخت از افراد بدون حاشیه و یکی از مدیران برنامه ریز حوزه کشاورزی است که در دولت های گذشته هم جزو کمیته خاص برنامه ریزی بوده است و به موضوعات کلان کشوری توجه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را عنصر خوش فکری دانست و گفت: مجلس به وی توجه خاصی دارد و فضای مجلس برای رای اعتماد به وی مساعد است و می تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

مالکی افزود: نیکبخت در همه بخش های وزارت کشاورزی مسئولیت داشته و از شهرستان کار خود را شروع کرده و با اصول این حوزه آشنایی کامل دارد و با بازدید از همه استان های محروم کشور برای این مناطق برنامه دارد.

وی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی توجه خاصی به مناطق کم برخوردار دارد و با استفاده از همه ابزارهای روز، صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار می دهد و قطعا در حوزه کشاورزی کار سنگینی را شروع خواهد کرد و با پیشبرد و ارائه برنامه های خود در حوزه کشاورزی مشکلات این حوزه را حل می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha