۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85142707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ پایگاه ورزشی اوقات فراغت در آبادان فعال شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبر: 85142707
۲۲ پایگاه ورزشی اوقات فراغت در آبادان فعال شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۲۲ پایگاه ورزشی در شهرستان آبادان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال فعال است.

علی رضایی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این پایگاه‌ها ۳۰۰ مربی در سایر رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این پایگاه‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی و در ۲ بخش بانوان و آقایان در نظر گرفته شده تا ضمن آموزش، در حوزه استعدادیابی نیز فعالیت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجوی آبادانی در طرح اوقات فراغت حضور خواهند داشت که از بین آنان استعدادهای درخشان در رشته‌های مختلف شناسایی خواهند شد.

رضایی بیان کرد: در سه ماهه تابستان و با برگزاری مسابقات و تمرینات در رشته‌های مختلف، زمینه لازم برای شکوفایی و نبوغ استعدادهای نوجوانان و جوانان فراهم می شود که در ارتقاء مهارت ورزشی شرکت کنندگان تاثیرگذار است ضمن اینکه در این کلاسها دانش‌آموزان برتر به مربیان کشوری معرفی می‌شوند.

وی افزود: ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است که توجه هرچه بیشتر به آن ارتقا سلامت عمومی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

۱۷هزار ورزشکار آبادانی دارای بیمه ورزشی هستند. در آبادان ۱۰ سالن ورزشی فعال وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha