به دنبال بهره‌گیری از نظرات مردم در سیاستگذاری‌های کلان هستیم

تهران- ایرنا- معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: این ستاد در رویکرد جدید به دنبال بهره‌گیری حداکثری از نقطه نظرات مردم در تعیین خط مشی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان خود است. 

حجت الاسلام مسعود تاتلاری به خبرنگار معارف ایرنا گفت: یکی از برنامه‌های جدید این ستاد مطالبه‌گری حقوق ملت است و از مردم می‌خواهیم تا در پویشی که به همین منظور راه‌اندازی شده، شرکت کنند.

وی افزود: زمانی می‌توان پیگیر مطالبات واقعی جامعه شد که مردم در تصمیمات و سیاست گذاری‌ها سهیم باشند. مطالبه‌گری حقوق ملت و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محور اصلی برنامه‌های دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

تاتلاری از راه اندازی پویشی با عنوان «اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودم» خبر داد و گفت: ستاد امر به معروف در نخستین گام از مردم شریف کشورمان از هر قشر و صنفی و با هر تفکر و عقیده‌ای درخواست دارد که کاملاً شفاف و رسا به بیان اولویت‌ها، رویکردها و آرای خود در ارتباط با مسئولیت دبیر ستاد بپردازند.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند دیدگاه های خود را درباره وظیفه دبیر ستاد در عرصه های فرهنگ، صنعت، سیاست، اقتصاد، اجتماع، محیط‌زیست، خانواده، عفاف و حجاب، بیت‌المال و همچنین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به اشتراک بگذارند.

معاون ستاد امر به معروف افزود: موضوع هایی همچون گشت ارشاد مسئولان، عدالت آموزشی، از بین بردن تبعیض و فاصله طبقاتی، قانون‌مداری، پیشگیری از مفاسد اخلاقی، توجه به مناطق محروم، حمایت از تولید ملی، جلوگیری از فرار مالیاتی، حقوق اقلیت‌ها، حکمرانی متعالی، مبارزه با اشرافی‌گری، پدیده آقازادگی، جلوگیری از اسراف در دستگاه‌های دولتی و هدر رفت منابع طبیعی از مهمترین زیرعرصه هایی است که مردم می توانند در این پویش به طرح مسائل خود بپردازند.

وی با بیان این که نظرها، ابتکارها و پیشنهادهای مخاطبان مبنای عمل قرار خواهد گرفت، از علاقه مندان خواست تا با مراجعه به تارنمای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پویش «من اگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودم...» شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha