۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبر: 85142915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع تصرف ۱۵۰۰ میلیارد ریالی از گردنه تنباکویی ری

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبر: 85142915
رفع تصرف ۱۵۰۰ میلیارد ریالی از گردنه تنباکویی ری

شهرری- ایرنا- رئیس راه و شهرسازی شهر ری از شناسایی و رفع تصرف ۴۲۰۰ متر از اراضی ملی در گردنه تنباکویی خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه راه و شهرسازی شهرستان ری، آرش صفری از رفع تصرف ۴۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی شامل قطعات ۱۴ و ۱۵ پلاک ۸۱۹۰ فرعی از ۱۳۸ اصلی موسوم به گردنه تنباکویی واقع در محور امام رضا (ع) خبر داد و گفت: با کمک یگان حفاظت اراضی اداره کل، نیروهای کلانتری منطقه ۱۵ (کلانتری مشیریه) متصرفان از زمینها بیرون رانده شده و تصرفات قلع و قمع شد.

وی ارزش ریالی اراضی آزاد شده را ۱۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

صفری خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی ری با حکم دادگاه محلاتی و با تلاش و هوشیاری همکاران حقوقی و یگان حفاظت از اراضی موفق به این اقدام شده است.

همچنین طی روزهای گذشته رئیس اداره حقوقی راه و شهرسازی استان تهران از یک فقره رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال در بزرگراه محلاتی خبر داده بود.

به گفته علی اکبر پیوسته، ۵۸۰۰ متر مربع از پلاک های ثبتی ۵۹۸۹۲ و ۵۹۹۴۲ واقع در بخش ۷ تهران (شهید محلاتی-نبرد جنوبی) رفع تصرف شد و این رفع تصرفات در قالب خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز بوده است و ارزش ریالی آن ۵ هزار میلیارد ریال است.

پیوسته تصریح کرد: این رفع تصرف با حکم دادستانی انجام شده و یگان هوشیار و بیدار حفاظت از اراضی با شماره تماس ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار شهروندان و حفاظت از اراضی ملی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha