۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85142933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: بودجه البرز ۶۴ درصد افزایش یافت

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85142933
نماینده مجلس: بودجه البرز ۶۴ درصد افزایش یافت

کرج - ایرنا - نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات استان البرز در مقایسه با سایر استانها در کشور ضعیف بود که اکنون ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی حدادی" روز شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شورای روستا و شهر، بخش تنکمان در استان البرز افزود: با طرح سوال و تذکرات داده شده اعتبارات محرومیت زدایی در منطقه غرب استان البرز گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای جاده ها اعتبارات ویژه ملی گرفته شد که بین روستایی و حوزه شهری پیگیری های لازم شد .

وی یادآورشد: اعتباری در اختیار بسیج سازندگی قرار دادیم تا بحث آبرسانی و نوسازی شبکه را داشته باشیم که در اعتبارات جدید ۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است .

حدادی افزود: در خصوص ورزش نیز اعتبارات خوبی برای غرب استان البرز دیده شده و دستورات خوبی از وزیر ورزش گرفته شده است .

وی تاکید کرد: اکنون در موضوع زمین های قولنامه ای مشکلات فراوانی داریم که مجوز صادر نمی شود و در سفر اخیر رییس دیوان عدالت اداری به البرز این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه بافت روستایی نیز مشکلات بسیاری داریم که کارشناسان باید ورود کنند.

حدادی بیان کرد: در ارتباط با اتباع باید یک سازمان به عنوان متولی داشته باشد به جهت سازماندهی و این سازمان درحال شکل گیری است که در مراحل بررسی بوده و به زودی مصوب خواهد شود .

وی با بیان اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان البرز گرفته شده است گفت: بر این اساس نیازهای روستایی حل می شود و در بخش شهری از سازمان همیاری و شهرداری کشور دستورات خوبی اعمال شذه است.

حدادی افزود: از سد طالقان آب مورد نیاز برای نظرآباد فراهم شد و این مهم را برای سالهای آینده برای شهر تنکمان عملیاتی می کنیم.

وی گفت: در بحث گاز در طالقان ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه پیگیری کردیم که با تخصیص آن این طرح امسال تمام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha