۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85143011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶۰ بیمار سرطانی غرب خراسان رضوی از خدمات درمانی بهره‌مند شدند

سبزوار- ایرنا- سرپرست مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار گفت: ۶۶۰ بیمار سرطانی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در بهار امسال از بخش‌های رادیوتراپی و شیمی درمانی این مرکز خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامحسین شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۵۰۰ نفر از بیماران از شهرستان های سبزوار، داورزن، ششتمد، جوین، جغتای و خوشاب در بخش شیمی‌درمانی و ۱۷۸ بیمار نیز در بخش رادیوتراپی پذیرش شده اند که ‌برای بیماران شیمی درمانی ۲ هزار و ۴۹۲ خدمت و برای بیماران رادیوتراپی هزار و ۷۸۰ خدمت درمانی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: تجمیع امکانات درمانی به ویژه در بخش های رادیوتراپی و شیمی درمانی در این بیمارستان سبب شده تا بیماران سرطانی برای دریافت خدمات درمان، رنج سفر به مرکز استان و دیگر مناطق را متحمل نشوند و این خدمات را با کمترین هزینه در محل سکونت خود دریافت نمایند.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha