۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 85143247
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر سمنان انتخاب شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 85143247
رییس شورای شهر سمنان انتخاب شد

سمنان - ایرنا - مهدی خراسانیان با رای اکثریت اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان برای دومین بار به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان عصر شنبه در صد و هفتاد و نهمیم نشست رسمی خود و پس از استعفای علی همتی رییس پیشین شورا و ورود منصور صبیری به عنوان نخستین علی‌البدل به جمع اعضای اصلی شورای شهر، انتخابات رییس شورا را برگزار کردند که خراسانیان با پنج رای به عنوان ربیس شورا تا انتخابات هیات رییسه سوم در مرداد امسال انتخاب شد.

رییس شورای شهر سمنان انتخاب شد

خراسانیان که تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر سمنان بود، در سال نخست ششمین دوره شورای شهر سمنان نیز ریاست شورا را برعهده داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی همتی رییس پیشین شورای شهر سمنان از نود و نهمین نشست رسمی شورا در پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ به مدت حدود ۱۰ ماه به عنوان رییس شورا انتخاب شده بود که پس از استعفای وی در صد و هفتاد و پنجمین نشست شورا در نهم خرداد ۱۴۰۲ و ورود عضو علی البدل، انتخابات هیات رییسه برگزار شد.

با توجه به انتخاب حسین موسوی به عنوان شهردار سمنان از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، پس از انتصاب وی از سوی وزیر کشور، محمد حسین حافظی نیز به عنوان دومین علی البدل به عضویت اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان در می‌آید.


شورای اسلامی شهر سمنان هفت عضو دارد.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار، ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

شهر سمنان دارای سه منطقه شهرداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha