۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85143300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۰۰تن کالای اساسی و مواد اولیه بهداشتی قاچاق در البرز کشف شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۶۲هزارو ۸۰۰ کیلوگرم اقلام اساسی خارج از شبکه توزیع و قاچاق از یک انبار نگهداری کالا و ۱۵۰تن مواد اولیه آرایشی غیر مجاز در این استان خبر داد .

به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" گفت: در اجرای طرح های مبارزه با دپو و احتکار کالاهای اساسی، پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی یک انبار نگهداری اقلام اساسی خارج از شبکه را در منطقه محمدشهر کرج شناسایی کرد.

وی افزود: ماموران با همراهی عوامل اداره صمت به این انبار اعزام و در بازرسی از آن سه هزار و ۱۲۰ کیلوگرم برنج، ۵۰ تن رب گوجه فرنگی، ۲۸۰ کیلوگرم چای و ۹ هزار و ۷۱۶ کیلو گرم ماکارونی خارج از شبکه و قاچاق را کشف کردند.

هداوند ارزش کالای کشف شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: یک نفر در این ارتباط دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف مواد اولیه آرایشی وبهداشتی قاچاق در اشتهارد

بیش از ۲۰۰تن کالای اساسی و مواد اولیه بهداشتی قاچاق در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف ۱۵۰ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان اشتهارد در این استان خبر داد.

هداوند افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در اجرای طرح مبارزه با جرائم اقتصادی با دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی و هماهنگی قضائی به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۱۵۰ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی وارد و دپو شده خاطرنشان کرد: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۴۰ فقره سرقت در نظرآباد

بیش از ۲۰۰تن کالای اساسی و مواد اولیه بهداشتی قاچاق در البرز کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و لوازم داخل خودرو با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان نظر آباد در این استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت : در روزهای اخیر در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو ، موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس این شهرستان مطرح و بررسی موضوع به پلیس آگاهی محول شد.

وی اضافه کرد: ماموران با تحقیقات ویژه پلیسی سرنخ هایی از سارق سابقه دار را مشاهده و سرانجام مأموران موفق شدند، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهرستان همجوار دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سرقتی، تعدادی ضبط، باند، دزدگیر، زاپاس و آچار آلات کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته با مشاهده شواهد و مستندات قانونی پلیس ، به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و خودرو در شهرستان های نظرآباد ، ساوجبلاغ ، اشتهارد ، کرج ، قزوین ، گیلان و مازندران اعتراف و با قرار ۱۵۰ میلیارد ریالی مرجع قضائی روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha