از ایستگاه هفتم آتش نشانی شهرری چه می دانیم؟

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۱۲
کد خبر: 85143474
از ایستگاه هفتم آتش نشانی شهرری چه می دانیم؟

شهرری- ایرنا- شنبه ای که گذشت ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۳۷ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهرری افتتاح شد؛ شهردار منطقه ۲۰ در مورد این ایستگاه توضیح می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیروز ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۳۷ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همزمان با پنجاه و هشتمین شنبه امید و افتخار در شهرری افتتاح و به بهره برداری رسید.

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ در این باره گفته که همزمان با افتتاح برج شبیه ساز ۱۵ طبقه آموزشی عملیاتی و ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی افسریه، ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۳۷ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.

او ادامه داد: در این مراسم رئیس منطقه ۷ عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و خانواده معظم شهید آتش نشان رضایی شفیعی حضور داشتند.

به گفته شهردار منطقه ۲۰ تهران، این ایستگاه به عنوان هفتمین ایستگاه آتش نشانی شهرری در زمینی به مساحت ۱۸۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۲۰متر مربع در ۲ طبقه در خیابان شهدای ۱۸ دی احداث شد.

او اضافه کرد: ایستگاه شماره۸ شهید رحمانی، ایستگاه شماره ۱۴ شهید شفیعی، ایستگاه شماره ۴۷ سیزده آبان، ایستگاه شماره۷۹ بلوار قدس، ایستگاه شماره ۸۶جاده ورامین، ایستگاه شماره ۹۰ جوانمرد قصاب و ایستگاه شماره ۱۳۷ از جمله ایستگاه های آتش نشانی در ری است و با افتتاح این ایستگاه میانگین زمان حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه کاهش چمشگیری خواهد داشت.

آئین افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۳۷ با حضور شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی ۳و ۵ تعدادی از مدیران ارشد منطقه ۲۰، رئیس منطقه ۷عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و خانواده شهید معظم آتش نشان رضا شفیعی برگزار شد.

از ایستگاه هفتم آتش نشانی شهرری چه می دانیم؟

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha