پویش یکشنبه‌های حمایت از تولید آذربایجان‌غربی به میاندوآب رسید

مهاباد - ایرنا - پویش یکشنبه‌های حمایت از تولید آذربایجان‌غربی به میاندوآب رسید و استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران محلی از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در جریان سفر خود به شهرستان میاندوآب از چند واحد تولیدی در این شهرستان از جمله واحد کشتارگاه صنعتی مرغ ثیمین بال میاندوآب واقع در روستای ارمناک سفلی این شهرستان بازدید کرد.

در جریان این سفر مشکلات این واحد صنعتی با ادارات مختلف از جمله امور مالیاتی، با جهادکشاورزی، منابع طبیعی، بانک کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای برررسی شد.

استاندار آذربایجان غربی قرار است امروز درجریان سفر خود به شهرستان میاندوآب علاوه بر این کشتارگاه طیور، از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی در شهرستان میاندوآب از جمله تولید پنیر پیتزا، شکوفه های بهاری کوهستان، ابریشم پلاستیک ایرانیان، آسایش قطره آذربایجان در شهرک صنعتی و شرکت پتروشیمی میاندوآب این شهرستان بازدید کند.

پویش یکشنبه‌های حمایت از تولید آذربایجان‌غربی به میاندوآب رسید

قرار است در پایان این سفر نشستی هم با فعالان اقتصادی میاندوآب نیز برگزار شود و مشکلات حوزه تولید و صنعت این شهرستان در این نشست بررسی و راه‌حل های مناسب برای آنها پیدا شود.

شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی و در شاهرگ مواصلاتی سه استان کشور شامل آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha