۳۸ فقره پرونده مربوط به قاچاق چوب به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: امسال تاکنون ۳۸ فقره پرونده مربوط به قاچاق چوب از دستگاه‌های کاشف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شده است.

علی رحیمی‌آذر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان هدفمند شده و زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفات کالا و خدمات هفت روز، حوزه بهداشت ۶ روز ، قاچاق کالا و ارز ۱۳ روز و میانگین رسیدگی به مجموع پرونده‌های تخلفات اقتصادی در همه حوزه‌ها به هشت روز رسیده است.

وی به محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی چوب در اردبیل اشاره کرد و گفت: پرونده قاچاق ۲۰۰ اصله قنداق ، ۵۸ اصله نیم بازو ، ۱۷ اصله یک متری چوب راش و توسکا در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل رسیدگی شد.

رحیمی‌آذر افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک‌ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل چوب‌های جنگلی را از یک انبار کشف و گزارش تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین از جریمه ۲ میلیارد ریالی یک واحد صنفی مرغ فروشی در اردبیل خبر داد و افزود: پرونده یک واحد صنفی مرغ فروشی برای تخلف عرضه خارج از شبکه در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

رحیمی‌آذر بیان کرد: شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: این گزارش را بازرسان اداره جهاد کشاورزی تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ، از ابتدای سال تاکنون ۱۸۴ فقره پرونده با موضوع تخلف عرضه خارج از شبکه در این اداره کل رسیدگی شده است.

وی اظهار کرد: در راستای تشدید مجازات واحدهای صنفی که به‌صورت مکرر اقدام به تخلف اقتصادی می‌کنند، علاوه بر اعمال جرایم سنگین مالی این گونه واحدها پلمب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha