۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85143676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی ایجاد شد

بروجرد - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه آیت الله بروجردی اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه آیت الله بروجردی روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون مجوز جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در چهار رشته زبان‌شناسی گرایش حقوقی، علوم سیاسی گرایش دیپلماسی و سازمان‌های بین الملل، مطالعات قرآن و حدیث گرایش معارف قرآن و مهندسی برق گرایش برنامه‌ریزی و مدیریت سیستم‌های انرژی الکتریکی گرفته شده است.

مجوز این رشته‌ها از سوی دفتر گسترش وزارت علوم صادر شده و در دفترچه کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ درج شده است.

بنا بر این گزارش، تلاش برای کسب مجوز جذب دانشجو در چندین رشته دیگر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به شکل مداوم ادامه دارد که نتایج آن در آینده نزدیک به اطلاع خواهد رسید.

دانشگاه آیت الله بروجردی سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و اکنون دارای بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی است که ۲ عضو هیات علمی دانشگاه در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارند.

این دانشگاه دارای سه دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، سه هسته پژوهشی، ۱۴ رشته و همچنین ۱۵ گرایش ارشد است.

بیش از پنج هزار و ۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و بیش از ۸۰۰ دانشجو در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha