۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85143802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر وزیر ارشاد به کردستان باعث توسعه فرهنگی کردستان می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از سفر وزیر ارشاد به استان و حضور در جمع هنرمندان و شرکت در یادواره ملی شهدای بانه قدردانی کرد و گفت: این سفر که توسعه فرهنگی استان را به دنبال دارد مایه مباهات بود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر دریایی روز یکشنبه در نشست مجازی با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستان مهد فرهنگ اصیل ایرانی و به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سرزمین هنر و فرهنگ در سپهر ایران زمین از جایگاه ویژه ای برخودار است و حضور گرم و صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد در آخرین روزهای ماه خرداد مایه خوشحالی و نیکبختی برای مردمان سخت کوش استان کردستان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شد.

وی افزود: وزیر فرهنگ در ابتدای ورودش به استان از نمایشگاه آثار گروهی هنرمندان عرصه خوشنویسی با حوصله بازدید کرد و از نزدیک با دغدغه‌ها و مسائل و توانمندی‌ها واستعدادهای ناب این عرصه مهم هنری ارتباط برقرار کرد که این حرکت نشان از فرهیختگی و پختگی وی و برنامه ریزان این وزارتخانه دارد.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد در فاصله ۱۲ هزار کیلومتری ایران اسلامی در کشور دوست و برادر، ونزوئلا در حال مذاکرات حساس و راهبردی بودند اما مردم و شهدای شهر بانه که توسط رژیم بعثی عراق در سال ۱۳۶۳ به خاک و خون کشیده شدند را فراموش نکردند و با افتخار در یادواره شهدای این شهر شرکت کردند .

دریایی با تقدیر از رسانه و خبرنگاران استان برای پوشش مناسب سفر وزیر یادآور شد: بدون شک اگر فرصت بود آقای وزیر از نزدیک به حرف‌های دل همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کردستان از نزدیک گوش می کرد و با سعه صدر همه مشکلات و توانمندی های اصحاب فرهنگ و هنر را پاس می داشتند.

دریایی یادآور شد: کردستان با همه ویژگی ها و توانمندی های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی به حضور وزیر و معاونان وی نیاز مبرم دارد و امیدواریم در آینده نزدیک میزبان ایشان در همه شهرستان های تابعه استان نیز باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha