۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85143810
T T
۱۸ نفر

برچسب‌ها

دهکده بین‌المللی گردشگری و سلامت کرج جانمایی شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85143810
دهکده بین‌المللی گردشگری و سلامت کرج جانمایی شد

کرج – ایرنا- رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اعلام کرد: ساخت دهکده گردشگری و سلامت با شناسنامه بین المللی در ارتفاعات شمالی کرج جانمایی و در برنامه کاری مدیریت این شهر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مهدی لطفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برای احداث این مجموعه گردشگری، اراضی بیجی در شمال کرج به دلیل موقعیت خاص گردشگری و جغرافیایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرصت‌های ایجاد شده در این دهکده موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و در نهایت توسعه پایدار شهری خواهد شد که به دنبال آن توسعه خدمات مدیریت شهری را نیز درپی دارد.

لطفی گفت: دهکده گردشگری و سلامت دارای امکانات مختلف تفریحی و سلامت با هدف نشاط اجتماعی، درآمد زایی و اشتغال در برنامه کاری مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، وجود طبیعت بکر، اقلیم مناسب و مطلوب، عدم نیاز به تملک اراضی، دسترسی به بزرگراه شهید سردار سلیمانی فاصله کوتاه تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و پایتخت، امکان ایجاد خط مواصلاتی تله کابین از جمله مزیت‌های خاص و منحصر به فرد اراضی بیجی است که شرایط را جهت تعریف بسته سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

لطفی بیان کرد: آماده‌سازی این پروژه در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج قرار گرفته و مقرر شد با هماهنگی معاونت شهرسازی شهرداری کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج از موقعیت مکانی مذکور بازدید به عمل آمده و نقطه نظرات اعضای شورا به عنوان نمایندگان شهروندان شهر کرج مد نظر قرار گرفته و سند جامع احداث دهکده گردشگری و سلامت تهیه، تدوین و اجرایی شود.

استان البرز در زمان حاضر دارای یک دهکده ورزشی در شهرستان چهار باغ است که یکی از مزیت های ورزشی و گردشگری استان به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha