۶۰۰ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاهی برپا شده است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۶۰۰ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در استان در نظر گرفته شده؛ از ثبت نام حدود ۱۱۰ هزار دانش آموز استان در این پایگاه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ « سلمان محمدی» روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه فعالیت کانون و پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش در فصل تابستان که با حضور مسئولان در اردوگاه شهید باهنر شهر کرمانشاه برگزار شد؛ تربیت بدون توقف را شعال امسال فعالیت پایگاه های تابستانه آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در همه شهرستان های استان این پایگاه ها دایر است.

وی در ادامه پایگاه های تابستانه را محل رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان دانست و گفت: چون دانش آموزان طبق علاقه و برنامه ریزی خودشان برای یادگیری در این پایگاه ها حضور پیدا می کنند؛ بنابراین می توانند استعداد های خود را بهتر و با علاقه فراوان تری بروز و رشد دهند.

۶۰۰ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاهی برپا شده است

محمدی اظهار داشت: از امروز همزمان با افتتاح نمادین این اردوگاه تابستانه؛ همه اردوگاه ها، سالن های ورزشی، پایگاه های فرهنگی و هنری، حیاط مدارس محلات استان کرمانشاه در خدمت دانش آموزان برای اجرای برنامه مختلف فرهنگی، هنر و ورزشی در فصل تابستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه تربیت تمام ساحتی و چند بُعدی دانش آموزان در طول سال تحصیلی را از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و توجه به تربیت چند ساحتی دانش آموزان در کنار آموزش های هنری، فرهنگی و ورزشی را از مهم ترین اهداف فعالیت پایگاه های تابستانه عنوان کرد و افزود: مقوله تربیت چیزی نیست که تعطیل بردار باشد.

وی در پایان مولفه اساسی نتیجه بخش بودن کارهای تربیتی را نیازمند انسجام، هماهنگی و هم افزایی تمام دستگاه های فرهنگی استان دانست.

اوقات فراغت بهترین زمان برای رشد و بالندگی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم؛ از برنامه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای پر کردن اوقات و فراغت دانش آموزان در پایگاه های تابستانی قدردانی کرد و گفت: اوقات فراغت برای ابطال عمر نیست بلکه بهترین زمان برای رشد و بالندگی و آماده شدن برای کارهای بزرگ است.

۶۰۰ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاهی برپا شده است

علی صفدری» در ادامه با پرسش از دانش آموزان چه کارهایی را می توان در اوقات فراغت انجام داد؟، تابستان را برای دانش آموزان بهترین زمان فراگیری یک مهارت و توانمند کردن خود برای انجام بهتر کارهای دانست.

وی همچنین بهترین کار را کمک به دیگران اعم از کمک به پدر و مادر، همسایه، جامعه و محرومان دانست و بیان داشت: با یادگیری یک مهارت و کار بهتر می توانیم به جامعه و دیگران کمک کنیم مانند فعالیت در گروه های جهادی و کمک به مردم در مناطق محروم.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی کانون های فرهنگی هنری آموزش و پروش استان کرمانشاه؛ نمایش فنون ورزشی، اجرای گروه های سرود، نمایش، نقاشی، خطاطی و گروه های قرائت قرآن؛ از دیگر برنامه جانبی این مراسم بود.

۶۰۰ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاهی برپا شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha