۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85144010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85144010
۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

سبزوار- ایرنا- مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: از ابتدای امسال و با انجام گشت‌های کنترلی نظارتی مشترک بازرسی این منطقه با همکاری بسیج و نیروی انتظامی، ۴۳ هزار و ۶۲۰ لیتر سوخت قاچاق در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش ایرنا، غلام‌محمد احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: محموله‌های کشف شده در بهار امسال به صورت ظروف ۲۰ لیتری در خودروهای سواری، مشک‌های جاساز و انبارهای دپو، در قالب ۲۴ پرونده تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی، ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، مهمترین اقدام در حفظ سرمایه‌های ملی است، اظهار داشت: تمامی محموله‌ها برای تخلیه، به انبار نفت شهید محمدیانی سبزوار ارسال شده است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب ۲ ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان را برعهده دارد.

۶۱ باب جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی، ۶ باب تاسیسات توزیع گاز مایع و ۶۸ عامل مجاز توزیع نفت سفید در غرب خراسان، وجود دارد.

سبزوار در۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha