۲ هزار پرونده تسهیلات فرزندآوری خراسان جنوبی در صف انتظار است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت اعطای به‌موقع و بی وقفه مشوق‌های فرزندآوری تاکید کرد و گفت: حدود ۲ هزار پرونده در استان در صف انتظار پرداخت تسهیلات فرزندآوری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی تقدیر از برگزیدگان استانی رویداد "جایزه ملی جوانی جمعیت" افزود: در بخشی از بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خراسان جنوبی از نُرم کشوری بالاتر هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه اعطای مشوق‌های قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط رفع شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: درخصوص مسکن هرچند اقدامات خوبی در استان انجام شده ولی عقب‌ماندگی‌هایی داریم و باید تلاش شود این مشوق‌های قانونی به‌موقع به جامعه هدف پرداخت شود.

۲ هزار پرونده تسهیلات فرزندآوری خراسان جنوبی در صف انتظار است

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم از پیری جمعیت کشور نگرانند افزود: پیری جمعیت پیامدهایی در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت، اقتصاد و سلامت برای کشور خواهد داشت که همه ما باید آن را جدی بگیریم.

طالبی اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مستندات خود را برای شرکت در رویداد "جایزه ملی جوانی جمعیت" ارسال کرده‌اند، براساس شاخص‌های قید شده در محورهای هفت‌گانه ارزیابی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کار تبلیغی محیطی و رسانه‌ای مناسبی در این زمینه باید انجام شود گفت: برگزاری این رویداد با توجه به تبعاتی که خواهد داشت، کار سختی است و باید تلاش شود حقی از دستگاه‌های فعال در این حوزه ضایع نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha