۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85144108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۷ هزار و ۷۰۰ زنجانی مشترک طرح صدقات کمیته امداد هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ زنجانی مشترک طرح صدقات کمیته امداد هستند و به طور مستمر کمکهای نقدی خود را برای مددجویان پرداخت می‌کنند.

روح‌الله صالحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی و توسعه بُعد مردمی این نهاد افزود: بسترسازی برای مشارکت الکترونیکی خیرین در برنامه‌های این نهاد از اولویت‌های کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح همه مشترکان صندوق‎های صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن "کیو آرکد" اختصاصی خود با استفاده از گوشی تلفن همراه به آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، اظهار داشت: سهولت در پرداخت صدقات، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، سرعت در اطلاع‎‌رسانی به مشترکان حذف قبوض کاغذی، ارائه رسیدهای الکترونیکی و نیز جلوگیری از استهلاک پول ملی از جمله مزایای مهم این روش است.

صالحی با اشاره به اینکه ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ خیر زنجانی مشترک طرح صدقات کمیته امداد هستند، اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۱۱ هزار مشترک به صورت الکترونیکی مشترک صدقات کمیته امداد هستند و کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌‎کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha