آلبوم باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران منتشر شد

تهران- ایرنا- آلبوم باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران برای نخستین بار منتشر و همزمان با آن کافه موزه بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، آلبوم باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران به مناسبت روز جهانی گل و گیاه، برای نخستین بار منتشر و همزمان کافه موزه پس از سال‌ها بازگشایی شد.

آلبوم باغ مجسمه این موزه آثار هنرمندانی همچون رنه ماگریت، هنری مور، مکس ارنست، الکساندر کالدر، آرلوندو پومودورو، تونی کرگ، کارل اشلامینگر، مارینو مارینی، ادوارد چیلیدا، پرویز تناولی و بیژن بصیری را در خود جای داده است.

عبادرضا اسلامی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران در این آیین اظهارداشت: باغ موزه هنرهای معاصر تهران در قلب پایتخت یک موهبت است؛ همنشینی طبیعت و هنر قابی ساخته در نهایت زیبایی و شکوه که شایسته تکریم است. خرسندم که آلبومی اختصاصی با محوریت آثار ماندگار ایرانی و خارجی باغ موزه منتشر می‌شود.

اسلامی گفت: موجب خوشبختی است این آلبوم همزمان با بازگشایی کافه موزه هنرهای معاصر تهران متولد می‌شود. فرصتی برای نشستن، اندیشیدن و گفت و گو پس از تماشای آثار هنری ضروری است؛ از این روست که امروزه موزه‌ها کافه‌محور هستند و موهبت تبادل نظر و دورهمی را در دسترس قرار می‌دهند.

آلبوم باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران منتشر شد

عرفان عبداله‌زاده مدیر کافه موزه هنرهای معاصر تهران نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های متنوع کافه که رویکردی هنری خواهد داشت، ارائه داد تا ذیل دورهمی و هم اندیشی هنردوستان و هنرمندان اتفاقاتی متفاوت در این نهاد بین‌المللی رخ دهد.

پیش از این به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ آلبومی از گزیده بهاری گنجینه، ماه مبارک رمضان گذشته گزیده‌ای از آثار هنر اسلامی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و در دهه کرامت اثر ضامن آهو از کاظم چلیپا (ترکیب مواد ۱۳۷۹) به شکل کارت توسط موزه منتشر شده است.

آلبوم باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران منتشر شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha