۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85144315
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: رسانه ها نقش ویژه ای در مشارکت حداکثری دارند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه ها با تولید محتوای خبری امیدآفرین نقش ویژه ای در تحقق مشارکت حداکثری انتخابات آینده دارند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی اظهار کرد: امید آفرینی و اعتماد عمومی از مولفه های اصلی حضور حداکثری در انتخابات است که رسانه ها باید از ظرفیت خود برای تحقق آن استفاده کنند.

وی افزود: ضریب نفوذ و تاثیرگذاری محتواهای منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی بسیار بالا است و باید از این ظرفیت برای القای حس امید در جامعه بهره گیریم.

حسین نژاد ادامه داد: اعتماد مردم به مسوولان از سرمایه های اجتماعی است که نباید به خاطر ضعف در عملکرد برخی مدیران زیر سووال برود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: بی تردید که اگر اعتماد و امید در جامعه وجود داشته باشد باز هم شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای همانند گذشته خواهیم بود.

انتخابات نماد جمهوریت نظام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: انتخابات اجرای بخشی از قانون جمهوری اسلامی و نماد جمهوریت و مردم سالاری نظام است.

حسین ناهیدی افزود: دشمن از هم اکنون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را هدف قرار گرفته و مردم را به عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق می کند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه برای مسوولان برگزاری انتخابات مهم است مشارکت اقشار مختلف مردم، سلامت در برگزاری و فضای سالم رقابتی نامزدهای انتخابات است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha