استاندار: تسهیلات امور جوانان در استان تهران از نظر جمعیتی قابل قبول نیست

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: تسهیلات مربوط به امور جوانان در این استان هرچند به نسبت استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد اما به لحاظ جمعیتی قابل قبول نیست و باید تلاش مضاعفی شکل گیرد تا موانع را از سر راه برداریم.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان، با اشاره به لزوم آینده پژوهی در حوزه ساماندهی امور جوانان تاکیدکرد: با تحلیل وضعیت و شناسایی اشکالات موجود، نقطه اطمینان بخشی از آینده ارائه شود و در این مسیر دستگاه های متولی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.

استاندار تهران لزوم تمرکز بر مهارت‌افزایی، ایجاد هویت ملی، دینی، انقلابی و مسئولیت‌پذیری جوانان را یادآور شد و گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان، موضوعات پرورشی اولویت باشد.

وی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت باید با توجه به شرایط سنی و دانش جامعه هدف شکل بگیرد تا اثرگذاری آن بیشتر شود.

استاندار تهران تصریح کرد: اوقات فراغت نقطه عطف متولیان پرورشی با دانش آموزان است و باید در این زمینه و در برنامه‌های مربوط به جوانان و حوزه دانش‌آموزی بخش‌های پرورشی موضوع غالب باشد.

فخاری گفت: با توجه به فعالیت دشمن در حوزه فرهنگی باید تنوع و تکثر در کار فرهنگی را پیش بگیریم تا در این رقابت موفق باشیم.

وی افزود: تمرکز بر مهارت آموزی برای اشتغال، ایجاد هویت دینی، ملی و انقلابی و مسئولیت پذیری اجتماعی و جایگاه جوانان در آن، نیازمند توجه است و سرمایه گذاری در این موارد اثربخش خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha