عزیزی: از شرکت توسعه انتظار نگاه ویژه به زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب را داریم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس گفت: انتظارمان از شرکت توسعه و تجهیز این بود که نگاه ویژه‌ای به زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب داشته باشد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، داود عزیزی در پایان هفته دوم تنیس فیوچرز تهران که با حضور ۴۴ بازیکن و قهرمانی نماینده روسیه همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور این تعداد بازیکن خارجی اتفاق خوبی است. تنیس جزو برترین فدراسیون‌ها به لحاظ حضور بازیکن خارجی در ایران است. این موضوع باعث ارزآوری و همچنین کمک به رشد تنیس ایران شده است.

وی در مورد مشکلات زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب گفت: شرکت توسعه و تجهیز باید پاسخ این سوال را بدهد. من بهره‌بردار این مجموعه نیستم که به این سوال پاسخ بدهم. فدراسیون تنیس توانست با کمک ارگان‌هایی مثل شهرداری اتفاقات خوبی مثل گل‌کاری و رنگ‌آمیزی را در زمین‌های تنیس این مجموعه انجام بدهد چرا که آبروی کشور در میان بود. انتظار از شرکت توسعه و تجهیز این بود که نگاه ویژه‌ای به زمین‌های تنیس این مجموعه داشته باشد.

عزیزی گفت: روی حرف وزیر ورزش برای قراردادن زمین تنیس مناسب در اختیار فدراسیون خیلی حساب می کنم، چون او دلسوز ورزش ایران است. پیگیری‌های سجادی(وزیر ورزش) و حامی مالی باعث اتفاقات خوب شده است.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چرا زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب به شرکت‌های خصوصی اجاره داده شده و اینکه آیا فدراسیون نباید زمین تنیس داشته باشد؟» نیز گفت: این حرف کاملا درست و کارشناسی است. یک‌ زمانی زمین‌های تنیس همین مجموعه انقلاب، آزادی و استقلال در اختیار فدراسیون تنیس بود اما امروز فدراسیون صاحب هیچ زمینی نیست. با این وجود قرار است اتفاقات خوبی برای تنیس ایران رقم بخورد و این مشکل حل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha