۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85144517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلامت و مشارکت بالا در انتخابات را با جدیت دنبال می‌کنیم

قزوین - ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت و مشارکت بالا در انتخابات را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسن اسلامی‌صدر یکشنبه شب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت انتخابات، افزود: امسال سال انتخابات است و مقام معظم رهبری در سخنان خود به چهار محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پرداختند.

وی اظهار کرد : سلامت و امنیت انتخابات دو حوزه اصلی فعالیت فرمانداری است و ما باید نهایت وقت، همت و تلاش خود را در این زمینه به کار ببریم مشارکت و رقابت نیز دارای اهمیت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: مشارکت مسئله مهمی است اما پیش از فرمانداری‌ها رسانه‌ها در این حوزه‌ها قرار دارند، فعالیت رسانه‌ها تأثیر مستقیمی در مشارکت انتخابات دارد.

وی تاکید کرد: انتقاد رسانه‌ها اغلب شنیده می‌شود و براساس سیاست‌های دولت‌ با رسانه‌ها برخورد می‌شود ما نیز معتقدیم که میزان موفقیت دولت را به نسبت مواجه با نقد می‌توان بررسی کرد.

وی یادآور شد: تا شفافیت مستقر نشود پاسخگویی با رویکرد عدالت نخواهیم داشت، رسیدن به عدالت جزو اهداف اصلی ما است همانطور که حضرت علی (ع) ۱۴۰۰ سال پیش عدالت را اجرایی کرد ما نیز تلاش داریم عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، در فرمانداری به صورت شبانه‌روزی پیگیر مسائل و نیازهای جاری مردم بوده و امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سلامت و مشارکت بالا در انتخابات را با جدیت دنبال می‌کنیم

اسلامی‌صدر تصریح کرد: یکی از گام‌های رسیدن به عدالت بحث شفافیت است ما نیز در تلاش هستیم گام‌هایی در این حوزه برداریم.

وی با اشاره به مشکلات نانوایی‌ها در قزوین اضافه کرد: مسئله نان از گذشته تاکنون وجود داشته است، ما در استان کمبود نان و آرد نداریم بلکه مشکلات ایجاد شده در توزیع آرد و ناشی از اختلاف قیمت ۲۲ برابری آرد یارانه‌ای و آرد آزاد است بنابراین کار نظارت سخت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین یادآور شد: دولت سیستم هوشمندی را برای نظارت در حوزه نانوایی‌ها طراحی کرده است که که هرکسی برای تهیه نان از کارتخوان استفاده کند، این سیستم ۱۴ نوع تخلف و اشتباه را تشخیص می‌دهد و در صورت تخلف سهمیه آرد را کاهش می‌دهد و سهمیه شناور با توجه به عملکرد نانوایان در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سهمیه‌ شهرستان قزوین بعد از شناورسازی از طریق سامانه هوشمند ۳۵۰ تن سهمیه آرد شهرستان کم شده بود، با تلاش‌های صورت گرفته مدیران استانی و شهرستانی طی ماه اخیر سهمیه نانوایان قزوینی به قبل از آذر ماه برگشت و ۳۵۰ تن اضافه شد.

اسلامی‌صدر افزود: بهترین تصمیم ماه اخیر این بود که سامانه نانینو از حوزه مدیریت آرد کنار گذاشته شد و اطلاعات به فرماندار داده خواهد شد، فرماندار بر مبنای این اطلاعات تصمیم می‌گیرد که چقدر از سهمیه نانوایان را اضافه یا کم کند.

وی تأکید کرد: در برخی مناطق مانند الموت فصل گردشگری با افزایش جمعیت طبیعتا سهمیه افزایش پیدا می‌کند مشکلات کیفیت نان نیز حل شده است و در حال حاضر کیفیت ارد قزوین جزو با کیفیت‌ترین هاست.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه دغدغه‌های خود را در حوزه های مختلف بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha