۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85144643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرد و غبار اغلب مناطق استان زنجان را فراگرفته است

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر گرد و غبار اغلب مناطق این استان را در بر گرفته است که از بعدازظهر از میزان این آلودگی کاهش می یابد.

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه احتمال ناسالم شدن شرایط هوا برای گروه‌های حساس طی ساعات آینده وجود دارد، افزود: در این وضعیت عموم مردم به خصوص بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و مادران باردار از فعالیت فیزیکی در فضاهای باز خودداری و در صورت ضرورت به حضور در محیط خارج از منزل از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از اواخر امشب کیفیت هوا به وضعیت عادی بازخواهد گشت، یادآورشد: تا پایان هفته جاری شرایط جوی مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

سلطانی اظهار کرد: دمای هوا نیز تا روز چهارشنبه تغییر محسوسی نخواهد داشت و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد ذکرکرد و یادآورشد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۳ و ۳۳ درجه، ابهر و خرمدره ۱۴ و ۳۴ درجه، آببر ۲۳ و ۳۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۱ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha