۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85144802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری سه کشته داشت

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85144802
تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری سه کشته داشت

شهرکرد-ایرنا- رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در یک حادثه رانندگی در محور بروجن به لردگان متاسفانه نفر سه فوت کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اورژانس استان، محمود شمسی‌پور افزود: این حادثه رانندگی بامداد ۲۹خردادماه حدود ساعت چهار بامداد در محور دوراهان به سمت گندمان حوالی پلیس راه رخ داد که باعث فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: سه مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه‌های دوراهان، گندمان و گوشکی به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بروجن منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بروجن نیز گفت: این حادثه رانندگی بر اثر برخورد رخ به رخ خودروهای سمند، پژو پارس و پراید در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای دوراهان رخ داد که ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات به‌همراه یک‌دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

ایرج کیانی افزود: با توجه به رهاسازی و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی، متأسفانه سه سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخته و سه مصدوم دیگر به بیمارستان بروجن منتقل شدند. حال دو مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز در یک تصادف در محور لردگان متاسفانه چهار نفر جان خود را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha