طرح «نجم» در مازندران کلید خورد

ساری- ایرنا- طرح ملی جامع نظارت بر مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای «نجم» در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون نظارت، توسعه ‌و بهسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روز دوشنبه در بازدید از مرکز آموزشی فنی و حرفه ای ۲۲بهمن در ساری افزود: در این طرح ظرفیت ها و قابلیت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد و چالش ها، مشکلات مراکز و فضاهای مازاد آموزشی شناسایی و برای استفاده بهتر از آنها برنامه ریزی می شود.

حسین بابایان ادامه داد : در این طرح کارگاه های آموزشی و سنجش عملی مهارت و صلاحیت حرفه ای و ابزارها و تجهیزات موجود در آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون نظارت، توسعه ‌و بهسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : اجرای طرح نجم به دست اندرکاران آموزش فنی و حرفه ای برای برنامه ریزی در زمینه تامین نیازهای مهارتی جامعه و ارتقای کمی و کیفی مراکز آموزشگاهی کمک خواهد کرد.

وی ادامه‌ داد : به طور کلی طرح نجم برای شناسایی ظرفیت های جدید آموزشی برای مولدسازی و بهره وری شکل گرفته است و از ۲۷ خرداد تا اول تیرماه در حال اجرا است.

بابایان که سرتیم بازرسی طرح نجم در مازندران و سمنان است از مازندران به عنوان استان مطرح در آموزش های فنی و حرفه ای نام برد و گفت : شاخصه های مهم از جمله دارا بودن ۲۱۰مربی و ۲۰مرکز ثابت و مراکز آموزشی فعال از جمله آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha