۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85144941
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۷ هزار مترمربع ترمیم و روکش آسفالت در شهر مسجدسلیمان در حال انجام است

اهواز-ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به طرح‌های عمرانی که در این شهر در دست اقدام است، گفت: ۴۷ هزارمترمربع ترمیم و روکش آسفالت در این شهر با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۲.۵ درصد در حال انجام است.

عزیزقلی زمانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آسفالت معابر مسجدسلیمان وضعیت نامناسبی داشت، افزود: تقریبا تمامی معابر و خیابان‌های شهر نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند و در این راستا آسفالت و روکش آسفالت محله‌هایی از جمله کولرشاپ، میدان دانشگاه، دره اشکفت، نفتک، بازار شوشتری‌ها، نمره هشت، دره گلگیری، پنج بنگله، سرکوره‌ها، سبزآباد، محور مین آفیس، پست مهندسی، باشگاه مرکزی، کلگه، چیت شویی و نمره یک در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بیان کرد: عملیات روکش آسفالت با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به نقش مدیریت آبهای سطحی و سیلاب برای جلوگیری از انتشار بیماری‌های عفونی افزود: تکمیل پل داریوش محمدی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح احداث دیوار کانال آبهای سطحی ریل با اعتبار هشت میلیارد ریال با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح احداث جمع آوری کانال آب‌های سطحی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

۴۷ هزار مترمربع ترمیم و روکش آسفالت در شهر مسجدسلیمان در حال انجام است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان، طرح احداث کانال آب‌های سطحی منطقه شیخ‌آباد با اعتبار هشت میلیارد ریال با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح‌های در حال پیگیری دانست.

وی تردد سگ‌های بدون صاحب در شهر را یکی از معضلات مسجد سلیمان دانست و افزود: زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب و استقرار آن‌ها در کمپ‌های مخصوص به صورت مستمر در حال انجام است.

زمانپور در مورد نحوه دفع پسماند در مسجد سلیمان گفت: دفع پسماند با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و خرید دستگاه امحای زباله با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در حال پیگیری است.

وی افزود: ساماندهی خدمات رفاهی ورودی شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از دیگر مواردی است که در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان اظهار کرد: تخریب، احداث و زیباسازی میدان نمره یک با اعتبار ۹ میلیارد ریال انجام شد و طرح‌هایی همچون احداث دیوار حائل(سازه پشتیبان) ورودی شهر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث ساختمان بچینگ با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی طرح احداث جاده فرودگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های مدیریت شهری برای مسجدسلیمان عنوان کرد و افزود: ایجاد قطعه هنرمندان در آرامستان شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، تعمیر و بازسازی تجهیزات کشتارگاه دام، استانداردسازی جایگاه CNG، اورهال کارخانه سنگ ‌شکن بااعتبار۲۴ میلیارد ریال و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ساخت کارخانه آسفالت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های تعریف شده در چشم‌انداز شهرداری و در مرحله برگزاری مناقصه و پیش قرارداد هستند.

زمانپور با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی موجود پیش روی شهرداری مسجدسلیمان بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تلاش دارند تا با راه‌حل‌های کارشناسی براساس منطق و پژوهش، مجموعه شهرداری را به سوی تحقق عدالت اجتماعی، انضباط مالی، تقویت نظارت و مقابله جدی با ساخت و ساز غیرمجاز هدایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha