۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85144942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاضی عسکر: کم‌کاری در مقوله‌های فرهنگی زمینه‌ساز آسیب‌ است

شهرری - ایرنا - تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: کم کاری و تساهل در پرداختن به مقوله های فرهنگی و اجتماعی زمینه ساز آسیب‌های مهلک است و بایستی در این ارتباط با برنامه‌ریزی مناسبتر عمل شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز دوشنبه در نشست شورای اداری مدیران بقاع و امامزادگان شهرستان ری، از تلاش های بقاع متبرک شهرستان ری برای اشاعه فرهنگ دینی و اجرای برنامه های قرآنی و مذهبی قدردانی کرد و استفاده مطلوب از فرصت تعطیلات تابستان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان را خواستار شد.

این مسئول تاکید کرد: برای تثبیت و ارتقا سطح باورهای دینی در جامعه باید کوشاتر باشیم و از فرصت های موجود به نحو مطلوبتری بهره گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در گذشته گفته می شد ابزار و امکانات در اختیار نداریم اما امروز بسیاری از ظرفیت ها نظیر مدارس ، دانشگاهها، صدا و سیما ، مساجد، اوقاف به عنوان فرصتی است تا به نحو مطلوب بمنظور تعمیق باورهای دینی و بسط فرهنگ مذهبی و آموزه های اخلاقی و انسانی مورد استفاده قرار گیرند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی تصریح کرد: لازم است سطح معرفت دینی آحاد جامعه ارتقا یابد و مبتنی بر فرمایشات و رهنمودهای ائمه برای تسری ارزشهای الهی و انسانی در سطوح مختلف کوشید تا گروههای مختلف جامعه با درک صحیح از مفاهیم دینی، زندگی فردی و اجتماعی خود را سامان دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری نیز در این نشست به تشریح برنامه های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی امامزادگان و بقاع متبرک در این شهرستان پرداخت و فرماندهی انتظامی شهرستان ری نیز از آمادگی برای تامین امنیت محافل فرهنگی و مذهبی و مناسبتهای دینی خبر داد.

در پایان این نشست از خدمات سید جبار رضوی قایم مقام پیشین آستان حضرت شیخ صدوق قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha