مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: فعالیت‌های فرهنگی مساجد توسعه می‌یابند

اهواز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به طرح "هر هفته یک مسجد" گفت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و عمرانی مساجد استان خوزستان توسعه می‌یابند.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مساجد شرق اهواز با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازدید به دعوت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و در راستای رفع مشکلات مساجد و توسعه فعالیت‌های آنها در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به قول مساعد رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در راستای توسعه فعالیت‌های مساجد ادامه داد: هر هفته، یک مسجد به صورت محوری انتخاب می‌شود و ضمن گفت‌وگو با ائمه جماعات و فعالان فرهنگی در مساجد، مسایل آن‌ها بررسی و رسیدگی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به بازدیدهای میدانی از مساجد و نهادهای فرهنگی بیان کرد: طرح بازدید هر هفته یک مسجد موجب می‌شود تا مسئولان از نزدیک مطالبات متولیان فرهنگی و مذهبی استان را بشنوند و به یاری خداوند حرکت‌های خوبی در این مسیر شکل گیرد.

وی با اشاره به ثبت سه هزار و ۸۰۰ مسجد در استان گفت: یک هزار و ۲۰۰ کانون مسجد در سطح استان فعال هستند.

به گزاش ایرنا در طرح هر هفته یک مسجد که به تازگی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آغاز شده از ۲ مسجد جواد الائمه(ع) و مسجد فاطمه الزهرا(س) بازدید به عمل آمد.

ماه گذشته رییس اداره امور مالی و ذیحسابی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای طرح تجهیز مساجد خوزستان خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha