تشکیل هیات های اندیشه ورز برای شناخت ناهنجاری ها در مدارس ضرورت دارد

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اتفاقات مهر و آبان‌ سال گذشته در مدارس، گفت: تشکیل هیات‌های اندیشه ورز برای آسیب شناسی این ناهنجاری‌ها ضروری است. مشکلات تعلیم و تربیت باید از سوی هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات احصا و راهکارهای مناسب برای بهبود آن ارائه شود.

به گزارش ایرنا، محمدخلیل عسکری روز دوشنبه در گردهمایی هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب یک آموزش و پرورش کشور بیان کرد: نیروی انسانی مهمترین رکن نظام تعلیم و تربیت است و در راستای افزایش انگیزه و بهبود عملکرد آنها باید برخی از فرآیندها اصلاح شود.

عسکری تاکید کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، باید برای ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی بیش از گذشته تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس عنوان کرد: هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری یکی از ارکان موثر در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه چالش‌های نظام تعلیم و تربیت باید به عنوان یک منبع تصمیم ساز نگریسته شود، افزود: مشکلات تعلیم و تربیت باید از سوی هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات احصا و راهکارهای مناسب برای بهبود آن ارائه شود.مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد:

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی این استان در دولت سیزدهم جهش قابل توجهی یافته است ، این موضوع فرصتی برای تعالی ورزش دانش آموزی و رفع محرومیت ها دراین عرصه است.

وی ادامه داد : افزایش سرانه ورزشی یک عملکرد مثبت ارزیابی می‌شود ، مسئولان و کارکنان باید علاوه بر عملکردشان دربرابر کارهای نکرده خود نیز پاسخگو باشند.

 تشکیل هیات های اندیشه ورز برای شناخت ناهنجاری ها در مدارس ضرورت دارد

گردهمایی سه روزه اعضای هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب یک کارکنان آموزش وپرورش با حضور اعضای هیأت‌هایی از اصفهان، یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد ،خراسان جنوبی و فارس و حضور مجازی دیگر استان‌های عضو از امروز تا ۳۱ خرداد ماه در شیراز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha