۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85145113
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان: زمان رسیدگی به پرونده های قضایی فردیس کاهش یافت

کرج – ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس اعلام کرد: امسال با اقدامات صورت گرفته زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در این شهرستان از ۷۲ روز به ۳۷ روز کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا،حسین ناصرخاکی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه به دستگاه قضایی ارائه شده که راهبرد این برنامه امیدآفرینی برای مردم است و بر همین اساس سرعت عمل دستگاه قضایی برای خدمت به مردم بیشتر شده است.

وی بیان کرد: همچنین امسال میانگین زمان اظهار نظر پزشکی قانونی در تشخیص علت فوت در این شهرستان به کمتر از ۲ ماه رسیده که تا پیش از این زمان بیشتری صرف می شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رییس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان فردیس نیز در این نشست گفت: گره گشایی از مشکلات مردم توسط مدیران، کلید موفقیت و امید آفرینی در جامعه است. انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس برای تحقق نیازهای مردم و ایجاد امید آفرینی بیش از پیش گام بردارند.

وی بیان کرد: دشمن در تلاش است تا اعتماد مردم به نظام اسلامی را سلب کند که با ارائه خدمات مطلوب و بیان دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حسینی اظهار کرد: اگر بخواهیم امید را در مردم زنده کنیم باید مسولان خود را در مقابل مردم پاسخگو بدانند.

وی به شفافیت در عملکرد هزینه ها اشاره کرد و گفت: اگر دچار فساد شویم امید خود به خود از بین می رود بنابراین لازمه آن شفافیت است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است .

امام جمعه فردیس گفت: حوزه علمیه خواهران استان البرز و شهرستان فردیس طرحی با عنوان امیدآفرینی، کارکردها و نقش جهادتبیین به اجرا در آورده اند که باید به عنوان الگو قرار گیرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در موضوع عفاف و حجاب قرار است طرحی به صورت پایلوت در فردیس اجرا شود که البته باید وزارت کشور چارچوب آن را ابلاغ کند.
یوسف رزقی رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز در این نشست خواستار نقد منصفانه توسط رسانه های جمعی شد.

وی افزود: نقادی جزو ذات و وجود رسانه است و نمی شود مانع کار رسانه شد اما گاهی مواقع افراط صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در نقادی باید ضعف ها و نقاط قوت در کنار هم دیده شود.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha