معاون استاندار آذربایجان غربی: روابط عمومی‌ها به ابزارهای جدید مجهز شوند

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: حوزه روابط عمومی و عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی امروز وسیع شده و روابط عمومی‌ها ملزم به آشنایی و استفاده از ابزارهای جدید هستند.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه نشست هم اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جایگاه روابط عمومی توجه ویژه داشته باشند تا خدمات مجموعه به درستی به بدنه جامعه منتقل شود.

وی با تاکید بر تقویت روابط عمومی‌ها و تجهیز آنها به ابزارهای روز دنیا، اظهار کرد: اقدامات سازمان باید به درستی و تشخیص جامعه هدف، اطلاع رسانی شود و این امر نیازمند نگاه ویژه به روابط عمومی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها در شورای اطلاع رسانی استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه روابط عمومی نباید جزیره‌ای عمل شود و هماهنگی بین روابط عمومی‌ها جهت تولید محتوای مشترک و به روز در حوزه‌های کلان ضروری است.

ابراهیمی همچنین با تاکید بر حضور فعال روابط عمومی‌ها در فضای مجازی جهت خنثی سازی توطئه های دشمن، اضافه کرد: با تشکیل کارگروه‌های اختصاصی در حوزه روابط عمومی، در مسیر هماهنگی و استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف گام برداشته شود.

وی در ادامه به نگاه استاندار آذربایجان غربی جهت ترویج نشاط اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: با اقداماتی چون دیپلماسی ورزشی می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش داد و روابط عمومی‌ها در تزریق این نشاط به جامعه نقش مهمی دارند.

معاون استاندار آذربایجان غربی: روابط عمومی‌ها به ابزارهای جدید مجهز شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن به دنبال ملتهب کردن جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: روابط عمومی‌ها به صورت پویا و فعالانه باید در عرصه حضور یافته و با تولید محتوا، توطئه‌ها را خنثی کنندد و اقدامات بزرگی که در استان در حال انجام است را به درستی به جامعه منعکس کنند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست، افزود: روابط عمومی‌ها نیاز به بزرگنمایی نداشته و با انعکاس صحیح واقعیات و خدمات نظام و شفافیت در اطلاع رسانی، موفق خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید راوی اول باشد، تاکید کرد: روابط عمومی منسجم، فعال و هم افزا، تاثیر چشمگیری در افزایش امید جامعه و میزان مشارکت مردم در انتخابات سال جاری خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: روابط عمومی‌ها در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز فعالانه حضور یافته و در تبیین ضرورت جوان سازی جمعیت، ورود جدی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha