مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: خدمات نظام اسلامی برای افکار عمومی تبیین شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی باید برای افکار عمومی تبیین شود، خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی در سطح دستگاه‌های اجرایی، اداری و خدماتی دولتی و غیر دولتی شد.

به گزارش ایرنا، وحید پوریارفر روز دوشنبه در نشست هم اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی افزود: روابط عمومی با هنر خود و انعکاس عملکردها با همکاری رسانه‌ها، مردم را به آینده امیدوار کند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم برای ارزش دهی و ارتقای جایگاه روابط مومی در سطح جامعه و استان باید انجام شود.

پوریافر امروز ادامه داد: این نشست فرصت ارزشمندی برای انعکاس اقدامات همکاران روابط عمومی در سطح استان است البته رسالت اصلی شما عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص جهاد تبیین است.

وی یادآور شد: خدمات نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به صورت هنرمندانه، دقیق و صادقانه توسط روابط عمومی‌ها باید برای افکار عمومی تبیین شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی به برخی از کاستی‌ها در حوزه اطلاع رسانی نیز اشاره کرد و گفت: با تفکرات جهادی در عرصه خدمت حضور یافته و برای خنثی کردن فضاسازی‌های رسانه‌ای مخرب برنامه ریزی کنید.

پوریافر همچنین به همپوشانی روابط عمومی‌ها در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: با شناخت و بازتعریف توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف روابط عمومی دستگاه‌ها، باید در مسیر تقویت وحدت و انسجام این حوزه گام برداشته شود.

وی در ادامه به تلاش دشمنان جهت بحران سازی در جامعه اشاره و اضافه کرد: با زمان سنجی برای تبیین صحیح برخی از مسایل جامعه، از تبدیل یک مساله کوچک به بحران، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی به توطئه سیاه نمایی و به حاشیه راندن خدمات نظام جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: دشمن از تمام توان خود بر علیه کشورمان و نظام اسلامی استفاده می‌کند و روابط عمومی‌ها باید خود را برای مدیریت این جنگ رسانه‌ای آماده کنند.

پوریافر با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها با هنر خود مردم را به آینده امیدوار کنند، تاکید کرد: باز کردن گره‌های ذهنی مردم، وظیفه روابط عمومی‌ها است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: خدمات نظام اسلامی برای افکار عمومی تبیین شود

روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است / عملکرد دستگاه‌های اجرایی با شفافیت به مردم گزارش شود

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی راوی پیشرفت و موفقیت های دولت در عرصه‌های مختلف بوده و به عنوان ویترین مجموعه و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است.

علی رزازی هم‌ در ابن نشست افزود: روابط عمومی ها در صف اول مبارزه با هجمه رسانه‌ای علیه نظام و دولت قرار دارند و باید به ابزارهای لازم برای مقابله با این هجمه ها تجهیز شوند.

وی روایت گری اقدامات دولت را وظیفه اصلی روابط عمومی ها معرفی کرد و یادآور شد: روابط عمومی ها پاسخگوی افکار عمومی بوده و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم را با شفافیت به مردم گزارش دهند.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی، سرعت عمل در اطلاع رسانی را نیز ضروری دانست و افزود: روابط عمومی ها به عنوان راویان اول در صحنه اطلاع رسانی فعالتر عمل کنند.

رزازی همچنین با تاکید بر استفاده از نیروهای متخصص در عرصه روابط عمومی، اضافه کرد: حضور نیروهای توانمند و متخصص در حوزه روابط عمومی و ارتباطات می تواند در پیشبرد اهداف رسانه‌ای دولت موثر باشد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم سیاست گذاری خود را براساس مطالبات مردم انجام می دهد و در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان نیز این امر به جد دنبال شده است.

رزازی در ادامه حضور مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی در تک تک شهرستان‌ها را در قالب سفرهای شهرستانی، یک افتخار کم سابقه قلمداد کرد و گفت: دستاوردهای دولت سیزدهم و عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در بهبود شاخص‌های توسعه در عرصه های مختلف در قالب مستندهای فاخر و با یک روایت صحیح تهیه شده و در سریعترین زمان ممکن به مردم ارائه شود.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های مختلف با یک اطلاع رسانی درست و امیدآفرین می‌توانند در حوزه جهاد تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نقش آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha