باید کارهای بزرگی انجام دهیم/ بازیکنان خوبی داریم اما تیم بودن مهمتر است

تهران- ایرنا- مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازیکنان خوبی داریم اما تیم بودن مهمتر است و باید کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آنتونیو مانیکونه در مورد حضورش در فوتبال ایران، اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی پیش آمده که خارج از اروپا کار کنم و به تیم ملی ایران و بازیکنان خوبش کمک کنم.

وی در مورد همکاری با امیر قلعه‌نویی افزود: او مربی خیلی خوبی است؛ هم از لحاظ کاری و هم اینکه کادر مناسبی را جمع کرده است. همکاران ما کاربلد هستند و شرایط خوب است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به ارتباط کادر فنی و بازیکنان خاطرنشان کرد: ارتباط بین کادر با بازیکنان خیلی خوب بوده و این مسئله مهمی است.

مانیکونه در مورد شناختش از فوتبال ایران تصریح کرد: به دلیل حضور مربیان ایتالیایی در فوتبال ایران، فوتبال این کشور را دنبال می‌کردم.

وی در مورد کار با بازیکنان ایرانی، گفت: بله بازیکنان بزرگی داریم؛ ولی تیم بودن مهم‌تر است و در کنار تیم خوب بودن باید کارهای بزرگی انجام داد.

مربی تیم ملی در مورد رقابت برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: خوب کار کردن با صبر و حوصله می‌تواند خیلی کمک کند. معمولاً کم حرف می‌زنم و سعی می‌کنم کار زیادی درون زمین انجام بدهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha