۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85145387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسفالت ریزی آزاد راه زنجان به قزوین شتاب می گیرد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبر: 85145387
آسفالت ریزی آزاد راه زنجان به قزوین شتاب می گیرد

زنجان - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به تسریع روکش آسفالت آزاد راه زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: با توجه به طول ۲۱۰ کیلومتر آزادراه و با بهره برداری از کارخانه آسفالت در این مسیر، امکان افزایش ظرفیت تولید به میزان یک هزار تن، فراهم شده است.

جعفر قزوینیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گستره فعالیت‌های این اداره کل در حوزه نگهداری راه، تسریع در تهیه مصالح جاده‌ای در دستور کار قرار گرفت که در این راستا، کارخانه آسفالت ویژه آزادراه زنجان - قزوین در کیلومتر ۷۵ این محور، کار خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی و پیگیری‌های مستمر و هماهنگی با سازمان متبوع و کسب موافقت‌های استانی، نسبت به تهیه و نصب کارخانه آسفالتی با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن، در باند شمالی، آزاد راه زنجان-قزوین اقدام شد.

این مسوول ادامه داد: با افزایش ظرفیت تولید تلاش می شود، اصلاح خرابی، بهسازی و روکش آسفالت با سرعت هرچه بیشتر انجام گیرد.

به گفته قزوینیان، در مرحله اول پیگیری هایی که سال گذشته انجام شد فاز اول کار، با عقد قرارداد ۳۵۰ میلیارد تومانی آغاز شد که برای‌ تکمیل کار بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: با استقرار ۲ اکیپ مستقر در آزادراه، بخشی از کار بهسازی محورهای جاده‌ای زنجان _ قزوین انجام و تا حدودی رضایت کاربران جاده‌ای فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: قراردادی نیز با شرکتی دیگر بسته شده است و تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از این اقدام، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بالا بردن کیفیت راهه است تا با افزایش ایمنی، رضایت کاربران جاده ای فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha