۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85145437
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت عمومی است

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبر: 85145437
مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت عمومی است

کیش – ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به جامعه برای مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت عمومی است.

به گزارش ایرنا، «علی فائقی» روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش بنیان خانواده در جلوگیری گسترش اعتیاد در جامعه، اظهار کرد: بنیان سالم خانواده می‌تواند جامعه را در گفتاری به اعتیاد و مواد مخدر واکسینه کند.

وی در رابطه با نقش رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: رسانه‌ها با آگاهی بخشی به جامعه نقش خطیری در جلوگیری از گرایش افراد به خصوص نسل جوان به مواد مخدر برعهده دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش با اشاره به کاهش کشفیات مواد مخدر در این جزیره طی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ماقبل آن، افزود: طی سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر حدود ۳۸ درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مواد مخدر قاچاق شده به جزیره کیش، قبل از ورود به خاک جزیره و با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی،‌ نظامی و انتظامی کشف می‌شود.

«فائقی» با بیان اینکه، فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با مواد مخدر باید به طور جدی پیگیری شود، گفت: استکبار جهانی با بهره‌مندی از مواد مخدر، نسل جوان را مورد هدف قرار داده است که باید با تمام توان به مبارزه با آن پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha