۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰
کد خبر: 85145468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار درخواست مردم بوشهر در صمت رسیدگی شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰
کد خبر: 85145468
بیش از ۲ هزار درخواست مردم بوشهر در صمت رسیدگی شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی 2 ماه اول امسال، ۲ هزار و ۶۱۷ مورد درخواست و شکایات مردمی در حوزه صمت از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی( ۱۲۴ ) در این استان رسیدگی شد.

مهدی صفوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد درخواست و شکایت تعداد ۸۰۶ مورد از طریق آگاهی و راهنمایی پاسخ لازم داده شده است.

وی با اشاره به استمرار فعالیت مرکز یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) در استان بوشهر افزود: طی این مدت ۸۹۲ مورد در حوزه معاونت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۳۵۶ مورد در حوزه اداره طرح و برنامه، ۴۲۶ مورد در حوزه معاونت امور صنایع و معادن و ۱۳۷ مورد در حوزه امور بازرگانی و توسعه تجارت در سامانه ۱۲۴ و ارجاع سیستمی به کارشناسان مربوطه برای پیگیری لازم ارسال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: مرکز سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی در زمینه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از واحدهای کسب‌وکار شامل صنفی، تولیدی، خدماتی و صنعتی است.

صفوی بیان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ها در حوزه صمت ، این سامانه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و پر سرعت به مردم ، همسوسازی مناسب‌تر فرآیندهای کسب و کار با نیازهای شهروندان و دریافت بازخورد از ذی‌نفعان و در دسترس قراردادن اطلاع صحیح و به روز از بخشنامه ها، دستورالعمل ها و قوانین مربوطه به شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود : عموم مردم می توانند از طریق درگاه های ورودی اداره کل صنعت معدن و تجارت نظیر سامانه ۱۲۴ تماس با تلفن ۱۲۴و ورود به سامانه پاسخگویی به آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir بدون محدودیت و واسطه ضمن اطلاع از آخرین وضعیت قیمت کالا و خدمات، درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: بلافاصله پس از ورود ، ثبت و تکمیل فرم برخط درخواست خدمت و یا شکایت ، سامانه به صورت خودکار کد رهگیری و لینک مربوط به خدمت و شکایت را جهت پیگیری به شماره موبایل اعلام شده متقاضی ارسال می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha