۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85145602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده چم سرخ-حاضرمیل دهلران اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک تجارت برای تکمیل عملیات راهسازی چم سرخ - حاضرمیل دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد علیزاده شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت کشور افزود: دستور انجام اقدامات لازم برای تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶(استفاده از تسهیلات برای تکمیل پروژه های عمرانی) برای تکمیل این مسیر طی این دیدار صادر شده است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه راه چم سرخ - حاضرمیل که بخش های زرین آباد و سراب میمه را به مرکز شهرستان دهلران وصل می کند، گفت: با توجه به موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص استفاده پروژه مذکور از ماده ۵۶ و رایزنی های صورت گرفته در محل وزارت اقتصاد می‌طلبد مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان هر چه سریعتر به پروژه تزریق شود.

اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت هم در ادامه ضمن تقدیر از پیگیری های علیزاده تاکید کرد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

علیزاده همچنین با توجه با امضای موافقت نامه بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی و صدور ۲ نوبت فراخوان برای پروژه فوق، در تماسی تلفنی با حیدری مدیرکل سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی از وی خواست به منظور صدور تفاهمنامه در اسرع وقت مستندات لازم را به بانک تجارت ارسال کند.

علاوه بر مبلغ فوق، پیش تر اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی نفت به این پروژه اختصاص یافته که پیمانکار آن نیز مشخص و تا هفته های آتی کار را آغاز می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha