۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85145701
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجهیز سینما گلشن بجنورد سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بجنورد- ایرنا- گفت: مسوول نظارت بر مجتمع های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تجهیز صندلی، سیستم گرمایشی و برق سینما گلشن بجنورد سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محمد خرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سینما که در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ با ۴۷۰ صندلی افتتاح شد اکنون ۵۰ درصد آن با گذشت ۱۰ سال فعالیت نیاز به تعمیر و تجهیز دارد.

وی بیان کرد: این سینما بدلیل بروز رسانی سرور سینمایی برای رضایتمندی شهروندان و هنردوستان از حدود ۲ ماه پیش نیمه تعطیل بوده و در این مدت اکران فیلم در این سالن روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته توسط سینما سیار انجام می شود.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این خصوص افزود: تجهیز و راه اندازی سینما جزو اولویت های این اداره کل است اما از آنجا که قرارداد شرکت پشتیبان و ارایه کننده خدمات این سینما با وزارت فرهنگ و ارشاد به اتمام رسیده، بازگشایی سینما گلشن به مشکل خورد.

مسعود مرواری با اشاره به اینکه بروز رسانی سرور سینمایی در این واحد فرهنگی ۴۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد تصریح کرد: پیگیری های لازم و صحبت هایی به طور کتبی و حضوری با مدیرعامل سینما شهر انجام شده و ۲۰ میلیون تومان آن پرداخت و مابقی نیز از محل فروش فیلم در این سینما باید تامین شود.

وی عنوان کرد: فعالیت سینما گلشن بجنورد که حدود ۲ ماه بدلیل اتمام تاریخ پشتیبانی سرور شرکت طرف قرارداد متوقف شده بود تا ۲ هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد.

در استان خراسان شمالی ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایشی دایر و شمار صندلی های سینمایی استان ۲ هزار و ۲۷۴ صندلی است.

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha