۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85145737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان شهرستان طارم زنجان ابری است

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 85145737
آسمان شهرستان طارم زنجان ابری است

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف و در شهرستان طارم ابری و همراه با گرد و غبار خفیف است.

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه غلظت آلاینده ها نسبت به روز گذشته کاهش یافته است، افزود: هم اکنون شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۸۹ است که این میزان از نظر شاخص های محیط زیستی سالم محسوب می شود.

وی اظهار داشت: طی روزهای آینده شرایط پایداری در استان حاکم خواهد بود و بارندگی نیز پیش بینی نشده است و به لحاظ دمایی هم تا پایان هفته جاری تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت.

سلطانی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد ذکر کرد و یادآور شد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۰ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۳ و ۳۴، خرمدره ۱۵ و ۳۳ درجه، آببر ۲۰ و ۳۳ درجه، سلطانیه هشت و ۳۱ درجه، قیدار ۱۳ و ۲۹ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha