۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85145833
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

مدارس فوتبال باید برای دریافت مجوز اقدام کنند

رشت - ایرنا - مسئول مدارس فوتبال هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۶۰ باشگاه در استان برای دریافت یا تمدید مجوز فعالیت اقدام کرده‌اند، گفت: همه این مدارس باید مجوزهای لازم را اخذ کنند.

سیدامیر فرحسینی روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از یکصد باشگاه در استان در حوزه آموزش فوتبال به گروه‌های سنی مختلف و نیز برای نونهالان در قالب مدرسه فوتبال فعالیت می‌کنند، حدود نیمی از این باشگاه‌ها هنوز برای دریافت و یا تمدید مجوز خود اقدام نکردند.

وی افزود: این باشگاهها فقط تا پایان خردادماه نسبت به دریافت و یا تمدید مجوز خود برای برپایی مدارس فوتبال فرصت دارند و فقط تا پایان روزکاری چهارشنبه می‌توانند در این مورد اقدام کنند.

فرحسینی خاطرنشان کرد: همچنین بنا به مصوبه هیات فوتبال گیلان چنانچه مربیانی که در مدارس فوتبال‌ِ غیرمجاز فعالیت کنند از حضورشان در مسابقات فصل جاری از رده سنی نونهال تا بزرگسال جلوگیری شده و برای آنان کارت مربیگری صادر نمی‌شود.

وی همچنین گفت: این دسته از مربیان از حضور در کلاسهای ارتقاء مربیگری نیز منع می شوند. از این‌رو دریافت مجوز برای مدارس فوتبال بسیار مهم و ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha