۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85145893
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۵۰ تُن شکر تنظیم بازار در شهر همدان توزیع شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85145893
۵۰ تُن شکر تنظیم بازار در شهر همدان توزیع شد

همدان-ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۵۰ تُن شکر بسته بندی با قیمت مصوب ۲۹۵ هزار ریال از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت جهاد کشاورزی و اصناف در شهر همدان توزیع شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری همدان، اسدالله ربانی مهر در جلسه تنظیم بازار این شهرستان، با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در همدان اظهار داشت: با هدف نظارت بر کالاهای اساسی در بازار همدان گشت های مشترک تشدید می شود و نظارت ها افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در سه ماه اخیر نظارت و بازرسی بر بازار سه برابر شده است و تشکیل پرونده برای متخلفین افزایش داشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: عملکرد اداره کل تعزیرات در نظارت بر بازار مطلوب ارزیابی شده و قابل قدردانی است که سایر دستگاه ها باید در حوزه نظارت و بازرسی ورود جدی داشته باشند.

ربانی مهر اظهار داشت: اولویت نظارت ها در بازار کالاهای اساسی مردم به ویژه خوراکی ها، نانوایی ها، رستوران ها و فروشگاه ها است و کالاها باید با قیمت مصوب به فروش برسد.

وی یادآور شد: طبق بخشنامه معاون اول رئیس جمهور، مالیات بر ارزش افزوده شکر با هدف اصلی کاهش قیمت شکر در بازار از ۹ به یک درصد کاهش پیدا کرد.

لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایی هایی روستایی و مسیر گردشگری

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: مشکلات نانوایی ها در سطح شهرستان و استان در حال پیگیری است و باید نانوایی های روستایی و مناطق گردشگری در اولویت اختصاص سهمیه آرد باشند.

ربانی مهر اظهار داشت: حمایت از نان سنتی همدان در سال جاری یک اولویت است که به زودی برنامه های قطعی در این زمینه اعلام می شود.

وی تاکید کرد: اداره کل صمت تعیین تکلیف بعضی اتحادیه ها را در دستور کار قرار دهد تا در تنظیم بازار فعالیت اثربخشی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha