۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85145949
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

مراکز ۳۱‌گانه کانون پرورش فکری گیلان آماده غنی‌سازی اوقات فراغت است

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از آمادگی مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان برای خدمات دهی ویژه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

سیدجلیل میرعظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان برای شرکت در فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری گیلان در قالب کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از امروز "چهارشنبه" آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه دارد و دوره برگزاری این کلاس‌های از سوم تیرماه تا نیمه اول شهریورماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی چهار تا ۱۸ سال برای شرکت در فعالیت‌های تابستانی کانون ثبت‌نام به عمل می‌آید، اضافه کرد: علاقمندان برای نامنویسی می‌توانند به مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری در شهرستان های مختلف استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون پرورش فکری در طول سال برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود اما در تابستان استقبال از این کارگاه‌ها با توجه به تعطیلی مدارس بیشتر می‌شود.

وی قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی مفاخر، شخصیت‌ها، سرزمین و معرفی کتاب را از جمله فعالیت‌های فرهنگی کانون عنوان کرد و افزود: هنرهای تجسمی، سفال‌گری، نقاشی و عکاسی، فعالیت‌های هنری و رباتیک، هوش مصنوعی، کارگاه‌های زیست، آموزش نجوم در مرکز تخصصی علوم و نجوم بخشی از ویژه برنامه ها برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و نیز کلاسهای علمی، داستان نویسی و شعر نیز از جمله برنامه های ادبی در این رابطه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ارتقای آگاهی و توانمندسازی آینده سازان ایران اسلامی از جمله اهداف برگزاری گارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط هر چه بیشتر با اولیاء کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در جریان برنامه‌های امسال هدف ما این است که تعامل با خانواده‌ها را افزایش دهیم از این رو برگزاری نشست‌های تربیتی با همراهی خانواده ها جزو برنامه هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دارای ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، ۳ مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha