مخالفتی با برگزاری کنسرت موسیقی در مازندران نداریم

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مخالفتی با برگزاری کنسرت موسیقی در استان نداریم اما تقویت موسیقی اصیل و سنتی را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از این استان به عنوان کانون و پایگاه جریان علویان نام برد و افزود: مازندران همواره با عنوان طلایه دار فرهنگ و هنر علوی شناخته شده است و باقی خواهد ماند و مازندران، استان فرهنگ، ادب و هنر است که در آن هنرمندان پرشماری حضور دارند.

وی ادامه داد : طی چند ماه اخیر اقداماتی برای بازگشت به هویت اصلی مازندران در استان انجام شده و شکوفایی این بخش از فرهنگ مازندران را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اظهار داشت : جریان علوی که در استان شکل می گیرد یک جریان فرهنگی به شمار می رود که باید حفظ شود.

وی گفت : مازندران، استان رسانه ها است چرا که عرضه و تقاضای رسانه در آن زیاد است که فعالیت پرشمار روزنامه ها، هفته نامه ها و وبلاگ ها، مبیّن این مساله است.

سلگی افزود : با توجه به مخاطبان رسانه ای زیاد، اهالی رسانه ها برای برآوردن نیاز آنها را فراهم کنند و مبادا رسانه به ابزار دست برای جنگ نیابتی برای تخریب افرادی مبدل شوند.

مخالفتی با برگزاری کنسرت موسیقی در مازندران نداریم

وی با تاکید بر نقد منصفانه از سوی رسانه های مازندران اظهارداشت : مسوولان استان از این ظرفیت و انتقاد سازنده رسانه ها استفاده خواهند کرد.

سلگی گفت : اهالی هنر مازندران می دانند که فرهنگ هنر استان علوی است و مسیر ترقی باید بر مسیر این فرهنگ دینی باشد و خروج از این مسیر می تواند منجر به انحطاط شود.

وی با تاکید بر تقویت ریشه های قدیمی و سنتی هنری مازندران افزود : عده ای آن طرف مرز برای انقطاع نسل جدید از ریشه های قدیمی فعال هستند و ردپا این جریانات انحرافی در استان دیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد : مخالفتی با برگزاری کنسرت ها در استان نداریم ولی تقویت کنسرت های سنتی را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پذیرش استعفای حسین جوادی، مدیر کل قبلی فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران در حکمی"احسان آهنگر" را به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب کرد.

آهنگر متولد سال ۱۳۵۸ و دانش آموخته در رشته ادبیات فارسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهبردی فرهنگ است.

از جمله سوابق مدیریتی، علمی و فرهنگی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران، دبیر کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران، مدیر تبلیغات و فضاسازی معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا مازندران و مدیرفرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهشهر اشاره کرد.

حسین جوادی ۱۳ ماه به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت داشت و هفته های اخیر استعفا داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha