۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85146044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تیر ماه آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره ملی عکس ایران جوان است

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان این که نخستین "جشنواره ملی عکس ایران جوان" به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود گفت:۱۵ تیر ماه آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره ملی عکس ایران جوان است.

به گزارش ایرنا، دکتر حسین ابراهیمی‌پور روز سه‌شنبه در نشستی خبری در تربت حیدریه افزود:مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بر اساس رسالت خود در مسیر اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت تصمیم گرفتند جشنوارۀ ملی عکس با عنوان "ایران جوان" را در اواخر تیرماه امسال برگزار کنند.

۱۵ تیر ماه آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره ملی عکس ایران جوان است

وی با بیان این‌که ۲ موضوع برای جشنوارۀ انتخاب شده‌است گفت: موضوع نخست "فرزندان، شکوه خانواده" و با محورهای پیشنهادی فرزندان پیام‌آور نشاط و امید، فرزندان حس خوب زندگی والدین و فرزندان نبض زندگی و خانواده است.

رییس جشنواره ملی عکس ایران جوان گفت: موضوع دوم "پدربزرگ و مادربزرگ الگوی فرزندان در خانواده" و با محورهای پیشنهادی خانواده و سبک زندگی ایرانی - اسلامی و نیز خانواده، سلامت معنوی و پدربزرگ و مادربزرگ گرمابخش کانون خانواده است.

ابراهیمی‌پور افزود:تمامی عکاسان و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره، می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی iranjavan.thums.ac.ir بعد از تکمیل ثبت‌نام، آثار خود را ارسال کنند و یا به دبیرخانۀ جشنواره به آدرس خراسان رضوی، تربت‌حیدریه، خیابان شهید قرنی یک، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، طبقه سوم، اتاق ۴۰۷ مراجعه یا با شماره تلفن ۰۵۱۵۲۲۲۴۶۴۶ تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: مراسم پایانی و اهدای جوایز به نفرات برتر، روزهای پایانی تیرماه امسال برگزار می شود و با توجه به این که قرار است با حضور مقام‌های کشوری برگزار شود از این رو روز دقیق آن بعدا اعلام خواهد شد.

او افزود: جوایز هر ۲ بخش به ترتیب برای نفر نخست ۱۰۰، نفر دوم، ۸۰ و نفر سوم، ۵۰ میلیون ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha