پیش‌بینی مربی روسی ایران از نتایج آزادکاران در بلگراد؛ برای پول نیامده‌ام + فیلم

تهران- ایرنا- مربی روسی تیم ملی کشتی آزاد در تحلیل میزان آمادگی آزادکاران ایران گفت: ایران در ۴ وزن شانس کسب مدال طلا در پیکارهای جهانی دارد و یزدانی نیز می‌تواند در بلگراد برای چهارمین مرتبه قهرمان جهان شود.

ماگمومد عیسی حاجی‌اف روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص حضور خود در کشتی ایران اظهار داشت: در وهله اول خیلی خوشحالم بعد از سال‌ها به ایران آمدم. من از سال ۲۰۰۲ میلادی با کشتی ایران آشنایی دارم و بعد از مسابقات جهانی آن سال با علیرضا دبیر و پژمان درستکار رابطه خوبی داشتم. در لیگ کشتی ایران به روی تشک رفتم. من دوستان خوبی در ایران دارم و بارها به صورت تلفنی با آنان در ارتباط بودم.

وی در خصوص جایگاه خود نیز افزود: من به عنوان سرمربی فعالیت ندارم و به عنوان کمک مربی آمدم می‌خواهم به تیم‌های رده نونهالان و نوجوانان نیز کمک کنم تا تعاملات با تیم‌های جمهوری داغستان را برقرار کنم. البته من هیچ قراردادی با فدراسیون ایران ندارم و از لحاظ مالی نیز تامین هستم؛ قرارداد من رفاقتی است و یک رفاقت تمیز. من در جمهوری داغستان سمت دارم و مدیر تربیت بدنی آنجا را بر عهده دارم، حضورم در اینجا به خاطر پول نیست.

مربی تیم کشتی آزاد ایران ادامه داد: حضورم در کشتی ایران انتقاداتی را از دوطرف به دنبال داشته است. رسانه‌های داغستان معمولا این سوال را مطرح می‌کنند که برای چه به ایران رفتم، برای پول؟ اما اینگونه نیست من کشتی ایران را دوست دارم و سال‌ها در این کشور کشتی گرفتم. دوست دارم به کشتی ایران کمک کنم. البته ایران مربیان خوبی دارد و من هم اگر بتوانم کمک خواهم کرد. من قبل از اینکه به ایران بیایم از وزیر ورزش داغستان اجازه گرفتم و ایشان استقبال کردند قرار است اردوهای مشترکی در رده‌های پایه بین ایران و داغستان برگزار شود.

ستاره مسلمان سال‌های دور کشتی روسیه این را هم افزود: ما و شما مسلمان هستیم و به خدا، پیامبر و نماز اعتقاد داریم. یکی از رازهای موفقیت کشتی گیران داغستان نیز همین است زیرا آنان به نماز، دعا و اعتقادات دینی باور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha