علی سرتیپی: دلسوزان فرهنگ موافق رفتارهای گروه‌های خودسر نیستند

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شکاف»، گفت: متاسفانه گروه‌های خودسری هستند که با فعالیت‌های خود تنها در پی لطمه هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این حرکت را بگیرند.

علی سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، با انتقاد از اعتراض‌های خودسرانه در حوزه فرهنگی، اظهار داشت: وزارت فرهنگ، مورد تائید رئیس‌جمهور و مجلس است و این همگرایی سبب می‌شود تا شتاب خوبی در برنامه‌های فرهنگی وجود داشته باشد اما متاسفانه گروه‌های خودسری هستند که با فعالیت‌های خود تنها در پی لطمه به این شتاب و جریان هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این حرکت را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه طبیعی است که دلسوزان فرهنگ و هنر با این قبیل رفتارها همراه نباشند، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرایط سخت توانست جشنواره های هنری را برگزار کند و تلاش برای مجوز به برخی فیلم‌های توقیفی‌ سال‌های گذشته از دستاوردهای مثبت است.

این تهیه کننده باسابقه سینما، ادامه داد: هم‌اکنون بدنه دولت و وزارت فرهنگ، یک جریان یک‌دستی را تشکیل داده‌اند که در حال فعالیت بوده و اتفاقا همسو نیز هستند و در این مسیر، اختلافی وجود ندارد. این اتفاق سبب می‌شود تا تمامیت دولت، پشت وزارت ارشاد بیاید و کارها به خوبی به سرانجام برسد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهرک»، خاطرنشان کرد: حالا متاسفانه افرادی که به اصول دموکراسی پایبند نیستند و همه چیز را طبق خواست و سلیقه خود می‌رانند، وزارت فرهنگ و ارشاد را مسبب ایجاد برخی اتفاقات می کنند که اتفاقا ارتباطی به این وزارتخانه ندارد و در عین حال دستاوردهای این وزاتخانه را نادیده می‌گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha