۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85146282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۰ قلم لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس توزیع شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- ادارات کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تعداد ۲۹۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل «یخچال، لباسشویی، آبگرمکن و پنکه» بین مددجویان تحت حمایت خود توزیع کردند.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: ارزش اقلام توزیع شده بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است که بخشی از آن از محل اعتبارت کمیته امداد و بخش زیادی از آن هم با همراهی مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد تامین شده است.

علیرضا کریمیان در این خصوص اظهارکرد: این اداره امروز ۱۴۹ قلم کالای لوازم خانگی شامل تعداد ۴۴ دستگاه یخچال، ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۳ دستگاه آبگرمکن و ۷۲ عدد پنکه را به مددجویان تحت حمایت اهدا کرد.

به گفته وی، هم اکنون این اداره هفت هزار و ۶۳۸ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر تحت حمایت دارد.

رییس کمیته امداد منطقه ۲ (داشلی برون) گنبدکاووس نیز گفت: این اداره ۱۴۱ قلم انواع لوازم خانگی شامل ۴۳ دستگاه یخچال، هشت دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰ دستگاه آبگرمکن و ۷۰ عدد پنکه را به مددجویان واجد شرایط و تحت حمایت اهدا کرد.

به گفته محسن خداپرست، این اداره هم اکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجو با جمعیت افزون بر ۱۲ هزار نفر تحت حمایت دارد.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۱۳۹۵ به ۲ منطقه تبدیل شد که هم اکنون افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر تحت حمایت اداره داشلی برون قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha